Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!

Metin2 TR Metin2Mod Exp Bot + 7x Hilesi İndir 17.11.2013

İrcRest Game17 Kasım 2013 Pazar Google Yandex

Metin2 TR Metin2Mod Exp Bot + 7x Hilesi İndir


Yayınlamış Olduğumuz Hile Metin2 Mod Hilesi'nin En Son Sürümüdür.Metin2 TR İçin Exp Bot Olarak Kullanabilirsiniz.

YAPIMCI : Kamer1337
SÜRÜM: 17.11.2013
YENİ SÜRÜMÜ İÇİN TIKLAYIN

Hileden Görüntüler

Hilenin Kurulumu
1-  Hileyi Kurmadan Önce Metin2'yi Güncelleyiniz.Hatayla Karşılaşmamanız İçin Alttaki Konumuzu İnceleyiniz.
Metin2 TR Hile Kurulumu Hakkında Bilinmesi Gerekenler
2- "Metin2 Mod + 7x" Klasörü İçindeki Tüm Dosyaları Kopyalayıp Metin2 İçine Atıyoruz.
3- Metin2Mod_Launch.exe'yi Açıyoruz.
4- Start Mod'a Bastıktan Sonra Oyun Açılacaktır.
5- Karekterinize Giriş Yaparak Hileyle Rahatça Kasılabilirsiniz.
6- Oyun İçerisinde /help Yazarak Hack Komutlarını Görebilirsiniz.

Videolu Anlatım

İNDİRME LİNKLERİ


 Virüstotal Taraması
Etiketler: , , , , , ,

36 yorum:

  1. python27.dll is in use!

    hatası alıyorum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolu Anlatımı İzleyiniz.Hileyi Kurduktan Sonra Öncelikle Oyunun Güncelleyip Hile Dosyalarını Sonra Metin2 İçine Atınız.

      Sil
    2. Kardeşim Ben Videoda Nasıl Yaptıysan Yapıyom Aynı Sekil Ama Oyundan Atıyo Bi Yardım ??

      Sil
  2. kardeşim turbobit ten ınmıyo

    YanıtlaSil
  3. kardeşm vidoyu ızledım aynı şekılde yaptım ama yerden alma çalışıyo pot basma çalışıyo başka çalışmıyo bı cevap wer nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
  4. İndirdim kurdum ama pot bide yerden alma bide 7x ten başkası çalışmıyor acil bakınız !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa bey hilede şu çalışığ diğerinin çalışmaması gibi bir imkan yok pot çalışıyorsa diğerlerinde çalışmaktadır.

      Sil
    2. bende de aynı sıkıntı var

      Sil
  5. slm admin hile süper herşey çalışıo fakat 1 2 dk sonra soru işareteli hata veriyor neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benden tavsiye kaldır metin2 yi baska bi klasör isminde kur

      Sil
  6. 2 gün önce hile sorunsuz çalışıyordu.Ama şimdi 7x çalışmıyor diğer özellikler çalışıyor. Acaba neden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sukru bey hileyi kurmadan önce metin2launch.exe yi açıp oyunu full güncelleyin daha sonra hile dosyalarını atıp metin2modlaunch.exe den oyuna giriş yapınız.

      Sil
  7. bende o sağ alttaki menü gözükmüyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alptug bey hileyi kurmadan önce metin2launch.exe yi açıp oyunu full güncelleyin daha sonra hile dosyalarını atıp metin2modlaunch.exe den oyuna giriş yapınız.

      Sil
  8. Kardeşim Ben Videoda Nasıl Yaptıysan Yapıyom Aynı Sekil Ama Oyundan Atıyo Bi Yardım ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyundan sürekli atmaz oto login özelliğini acınız bir nevi çözüm olur.

      Sil
  9. Çekmesi Çalışmıor :/ Koşması

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıştıgı videoda gayet net siz dogru yapamıyorsunuzdur verdiğimiz programı yükleyin.Ardından gerekli talimatları yapınız.Anlatımı okuyun.

      Sil
  10. http://www.metin2hilecim.com/2013/11/metin2-tr-metin2mod-exp-bot-7x-hilesi.html win 8 de çalışmıyor win8de çalışması için ne yapmalıyım lütfen biri acil yardımcı olsun

    YanıtlaSil
  11. ABİ İSİMDEN DOLAYI KUSURA BAMAYIN AMA HARİKA Bİ HİLE YAPAN KİŞİNİN ELLERİNE SALIK :)

    YanıtlaSil
  12. wideo daki şarkının adını bilen Allah aşkına buraya ya da youtube'a wideonun altına yazsın abartmıyorum 1 saattir wideoyu tekrar tekrar açıp şarkının adını bulmaya uğraşıyorum..

    YanıtlaSil
  13. dün herşey yolunda calısıyordu sımdı gırıyorum 10 sn atak yapıyor sonra oyundan cıkıyor neden acaba

    YanıtlaSil
  14. toggle Guild exp Donator Ne işe yarıyor onu aktifleştirdim tüm exp sıfırlandı Ne işe Yaradığını sorabilirmisin.?

    YanıtlaSil
  15. kESİN ÇALISIYORMU ONA GÖRE İNDİRİCEM

    YanıtlaSil
  16. admin hileyle girerken oyuna siyah ekran geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatanın çözümü klasörde mevcut.

      Sil
  17. pvp serverlerde çalışıyormu eğer çalışıyorsa nasıl anlatabilrimsniz ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hile pvp serverlerde çalışmamaktadır.Lütfen PvP Hileleri kategorimizden bir hile indiriniz.

      Sil
  18. ben hileyi indiriyorum ama klosör inmiyo adbe flaş falan kur dio nası yapıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hileyi Turbobit İndir veya Uploaded İndir Butonlarına Tıklayarak İndiriniz.

      Sil
  19. bu vıdeoda calan muzıgının adını bıle warmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meg & Dia - Monster (DotEXE Dubstep Remix)

      Sil

Yukarı Çık