Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!

Metin2 TR Yeni Balık Botu IrcRest Fish Bot Launch v2

İrcRest Game20 Nisan 2014 Pazar Google Yandex

Metin2 TR Sorunsuz Balık Botu v2 Hilesi İndir

Metin2 Balık Botu Hilesi 2014


En güncel metin2 hilelerini her zamanki gibi yine bizim sitemizde :)
Arkadaşlar daha öncede paylaşmış olduğumuz Metin2 TR Balık Botu Sorunsuz hilesi Metin2'ye gelen yeni güncelleme nedeniyle fixlendi.Bizde IrcRest  Fish Bot Launch v2 yani balık botu çalıştırıcı ile hileyi tekrar güncelledik sorunsuz bir şekilde kullanabilirsiniz.

IrcRest Fish Bot Starter : IrcRest
Fishing Bot v1.2 : Kamer1337
YENİ SÜRÜM İÇİN TIKLA

Delay Ayarları

Olta + 1 =  2.600 
 Olta + 2 =  2.650 
 Olta + 3 =  2.750 
Olta + 4 2.850 
Olta + 5 2.950 
Olta + 6  4.000

HİLEYİ BELLİ ARALIKLARLA KULLANIN YOKSA BAN YERSİNİZ !

Oyun İçi Görüntü
Metin2 Balık Botu

Hilenin Kurulumu

1- "Metin2 Balık Botu v2 Sorunsuz" Klasörü İçindeki Tüm Dosyaları Kopyalayıp Metin2 İçine Atıyoruz.
2- IrcRest FishBot Launch v2'yi Yönetici Olarak Çalıştırınız.
3- "Fish Bot Start" Butonuna Tıklıyoruz.
4- Açılan İnternet Sekmesini Kapatıyoruz.
5- Ve Hiçbir Yere Tıklamadan Bekliyoruz.Oyun Açılacaktır.
6- Oyun Açıldığında Hile Ekrana Otomatik Gelecektir.

Videolu Anlatım 

İNDİRME LİNKLERİ

 Hileyi İndir
 Hileyi İndir

 Virüstotal Taraması
Etiketler: , , , ,

20 yorum:

  1. belirli aralıkalrla derken ? biraz açar mısınız ?

    YanıtlaSil
  2. Güzel Hileye Benziyor Denicem Kardeşim İnşallah Çalışır Bütün Hilelerin İçin Teşekkür Ederim ...

    YanıtlaSil
  3. ilk yorum benden olsun o zaman :) ellerinize sağlık daha denemedim ama ben güveniyorum ki çalışıyordur hepinize kolay gelsin :) ama kötü yorumlarıda koyun sonuçta eleştiri olmazsa anlamı olmaz ;)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Metin2 TR için pvp serverlerde çalışmaz

      Sil
    2. çalışanı yaparmısınız

      Sil
  5. En son sürüm indir
    olarak teşekkür ederiz , Blogunuzu takipteyim .

    YanıtlaSil
  6. Ban yer mi bazı botlarda 2 saat koysan ban yiyor bazıları 24 saat bıraksan yine de yemiyor bu hangisi :D

    YanıtlaSil
  7. mrb beyler açıkçası kullanmanızı tavsıye etmıyorum nıye dersenız ben kullandım guzel balık tutuyor ama banda yıyor :) 2 çarım ban yedı hem mt2 de yenı guncellemeler oldugu ıcın çalısmıyor artık

    YanıtlaSil
  8. kardeşim ben okul için 8:30 gibi çıkıyorum 8 de kursam 17:00a kadar dursa ban yeme ihtimalim çok mu? yoksa sıkıntı olmaz mı

    YanıtlaSil
  9. kardeş ben 3 saat bıraktım sıkıntı olmadı

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar Hileyi 2 saatten fazla kullanırsanız hackshield programı algılar ban yersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben akşamdan sabaha kadar bırakıyom hiç bi bok olmuyo :D

      Sil
  11. Denedim Sabahtan Aksama Kadar Bırakın Hiç Bişe Olmuyo :)

    YanıtlaSil
  12. İstiridye çıkarma taktiği olan varsa öğretse ya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesela 2 envanter Balıgın varya hepsini acayip hız şekilde aç en az 5 adet çıkacaktır
      ne kadar var hıp hızlı aç ben her açışımda hıp hızlı açıyorum en az 4-5 tane çıkıyor

      Sil
  13. mobber hack var bende onu eengeller mi ?

    YanıtlaSil

Yukarı Çık