Metin2 Pvp Server Hack Loader by lalaker1

İrcRest Game27 Aralık 2014 Cumartesi Google Yandex

PvP [BETA] Hack Loader İndir

PvP [BETA] Hack Loader

Arkadaşlar pvp serverlerde çok kolaylık sağlayacak bir hileyi yayınlıyoruz.
Hile korumalı ve korumasız tüm pvplerde çalışmaktadır.
lalaker1 arkadaşımızın yapmış olduğu Hack Loader'i oynamış olduğunuz pvp serverde çalıştırdığınız vakit aşağıdaki hileleri kullanabilirsiniz.


» WALL HACK

» PRO DAMAGE

» WaİT DAMAGE (7X)

» GHOST MODE

Hilenin Kurulumu

  • Hileyi acmadan önce hile korumasına önlem olarak indirdiginiz klasörün adını değiştirin.

  • Ve klasör içindeki "HLoader.exe" dosyasının adını değiştirin.

  • Adını değiştirmiş olduğunuz hileyi yönetici olarak çalıştırın.

  • Pvp serverinizi başlatın.

  • Hilede "Selecet Game" seceneğini seçin.

  • Hemen oyunun ekranına dönüp "F7" tuşuna basın.

  • Hileye döndüğünüzde oyun seçilmiş olacaktır.

  • Daha sonra "Load Hacks" seceneğine tıklayın.

  • İşlemleri doğru yaptığınız takdirde hile fonksiyonları aktif olacaktır.

  • Kullanmak istediğiniz hileleri çalıştırmak için seçenekleri aktif edebilirsiniz.

Videolu Anlatım


İndirme Linkleri Virüs Total Taraması

 Turbobit İle İndir Yandex İle İndir
Etiketler: , , , ,

13 yorum:

  1. » PRO DAMAGE

    » WAİT DAMAGE (7X) arasındaki fark ne bunalrın ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wait Damage sersem atıyo galiba

      Sil
    2. Kardesim Wait Damage Space basılı tutar gibi heryere vuruyo Pro damage secitigin adama odaklanıp vuruyo :)

      Sil
  2. Tesekkrler tüm yaptıgınız hileler calısıyor :) bu hileyide indirdim denicem muhtemelen calısacaktır tşkler en iyi hile sitesi metin2hilecim.com :) tşkler :)

    YanıtlaSil
  3. Metin2TR ye 2015 hile ne zaman çıkcak?

    YanıtlaSil
  4. admın obur hılenın yenı surumu nerde kaldı yaa

    YanıtlaSil
  5. iyi günler bende hack load a tıkladığım anda oyundan atıyo nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  6. seçenekleri sarı yaptım çalışıyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  7. oto pelerini nerde bunun nasıl afk bırakıcaz çarları :D

    YanıtlaSil
  8. saltanatmt2 de calısmıyor acılıyor ama hiç bi ozellik calısmıyor 7x wal felan

    YanıtlaSil
  9. öncelikle herkeze iyi günler bendede hack load a tıkladığım anda oyundan atıyo nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil

Yukarı Çık