Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!

Metin2 Mod Exp Bot + 7x Hilesi İndir 16.01.2015

İrcRest Game16 Ocak 2015 Cuma Google Yandex

Metin2 TR Metin2 Mod Launcher Hilesi İndir

Metin2 Mod Exp Bot Hilesi 2015

Güncel Metin2 Hileleri yayınlamış olduğumuz web sitemizin,
En çok indirilen hilesi olan Metin2 Mod Exp Bot + 7x Hiesi yeni sürümünü yayınlıyoruz.
Lütfen hileyi kullanmadan önce antivirüs programınızı devre dışı bırakınız.
Metin2 Mod Hilesi ile karekterinizi rahatça kasabilirsiniz.
Exp bot ve Wait Damage Hack birlikte çalışmaktadır.


Launcher : IrcRest
Mod : Kamer1337
WaitDMG : IrcRest
SÜRÜM: 16.01.2015

Metin2Mod Launcher

Metin2 Mod 7x 10.10.2014

Hilenin Kurulumu

  •  Arkadaşlar hileyi çalıştırmadan önce kesinlikle Metin2'yi güncelleyin.

  • "Metin2Mod+Dmg_v1.2.9" kurulum dosyamızı çalıştırıp hileyi klasöre çıkartalım.

  • Oluşan klasör içindeki tüm dosyaları Metin2 içine kopyalayalım.

  • "Start_Metin2Mod.exe" yi Yönetici olarak çalıştıralım.

  •  "Launch" butonu ile hileyi başlatıyoruz.
  • Hile başlatılmadan önce Metin2 Launcher açılacaktır.
  • Metin2 Launcher ekranında 5sn Bekleyip "Oyunu Başlat" butonuna tıklıyoruz.

Videolu Anlatım


İndirme Linkleri Virüs Total Taraması

 Turbobit İle İndir Yandex İle İndir
Etiketler: , , ,

39 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. yarddım edermısnız windows 8 de tum dosyaları at ! dıye hata verıyor napcam

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. o halde derhal burayı terk et kardeşim

      Sil
  3. Beni Sevgilim Bile Yarıyolda Bıraktı Siz Bırakmadınız ADAMSINIZ ULANN ! -ÖZGÜR

    YanıtlaSil
  4. indirilmiyo gırıyorum lutfen bekleyın dıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende de aynı.sorunu hallettinse yazabilirmisin nasıl yaptığını

      Sil
  5. Adamsın Admin Kardeşim Hemen Yayınladın Hileyim

    YanıtlaSil
  6. TAŞŞANI YİYİM SENİN ELİNİZE SAĞLIK ADAMSINIZ

    YanıtlaSil
  7. Reis helal :) sırf yazmak için açtım

    YanıtlaSil
  8. lycan at üzeri 7x var mı reyiz

    YanıtlaSil
  9. BEYLER BEN İNDİRDİM TÜM HİLELER CALISIYOR AMA 7X YOK GALİBA YA :(

    YanıtlaSil
  10. allah razı olsun da oyundan atıyor çözüm bulursanız paylaşın lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim onun sebebi sadırı hızını veya koşma hızını fazla arttırman

      Sil
    2. 1-)Hıleyi Tekrar Yükle
      2-)Oyuna videodaki gibi gir
      3-)Hılede olan yeşil iksir ve Target exp botu acma (target exp bot otomatik dalan)
      4-)3. adıma dikkat ettin mi Hicbisey olmaz :)

      Sil
  11. kardesşim bu oto toplamayı nasıl aktif yapıcaz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz el var altta ona tıkla yeşil işaret olunca tmm dır

      Sil
  12. 7x calısmıyor ne yapıcaz??

    YanıtlaSil
  13. zoom hack eklerseniz tadından yenmez.çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. + lrına göre balık botu yarlrı istiyoruz admin bi ilgilen

    YanıtlaSil
  15. abi hile çok güzel çalışıyor kasılıyorum ama metin bulma yeride var hilede nasıl kullanacaz bunu detaylıca bi anlatır mısınız eğer metin bulmada iyiyse bu bot 10 numara bot olur

    YanıtlaSil
  16. Eski hilelerde kendisi düşmanın üzerine koşup keserek kasılıyodu şimdi beklediği yerde kasılıyo lütfen acil yardım edin

    YanıtlaSil
  17. tesekkurler yalniz yeni karakter de her ayari yapsamda atiyor :)

    YanıtlaSil
  18. Admin kardeşim yeşil pot çalismiyor. Düzeltme olacakmı kardeşim?

    YanıtlaSil

Yukarı Çık